چهل‌سالگی سرو/ رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران:

نمایشگاه دستاوردهای نوین سامانه‌های موشکی، پدافندی و پهپادی افتتاح می‌شود

حمیدرضا قریشی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای نوین سامانه‌های موشکی، پدافندی و پهپادی با همکاری نیروی هوافضای سپاه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۱ - 21September 2020

نمایشگاه دستاوردهای نوین سامانه‌های موشکی، پدافندس و پهپادی افتتاح می‌شود«حمیدرضا قریشی» رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی درباره جنگ تحمیلی فرمودند «این جنگ برای ما یک نعمت بود»، اظهار داشت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با شیوع کرونا روبرو هستیم، همچون سال‌های گذشته و البته با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد.

قریشی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی شش ماه و تا پایان سال برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در وزارتخانه‌ها بین ۳۶ مرکز بسیج، ۸۸ حوزه و هزار و ۲۰۰ پایگاه تقسیم شده است.

وی در خصوص برنامه‌های بسیج ادارات و و ارتخانه‌ها در هفته دفاع مقدس گفت: در اولین برنامه سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه این سازمان میزبان ۶۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس است که همزمان با تجلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک میلیون پیشکسوت از آن‌ها نیز تجلیل خواهد شد.

قریشی افزود: در روز اول مهر و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس برنامه فرهنگی در میدان راه‌آهن اجرا خوهد شد و سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ گفت: نمایشگاه موشک‌ها، پهپاد‌ها، هواپیماها و تجهیزات نظامی که باعث بالندگی و بازدارندگی شده است با همکاری نیروی هوافضای سپاه در میدان راه‌آهن افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، فضایی ایجاد شده است تا نسل جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند، گفت: ما باید به جوانان و نوجوانان بگوییم که ما در جنگ با ۳۶ کشور جنگیدیم و از ۲۷ کشور اسیر داشتیم.

قریشی خاطرنشان کرد: آن باوری که در نسل اول وجود داشت و نسل دوم آن را ادامه داد، باید در نسل سوم نهادینه کنیم؛ امروز شهدای مدافع حرم نشان دادند که آن روحیه مقاومت و ایثار وجود دارد و تمامی اهداف نظام را دنبال می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ گفت: نمایشگاهی در شرکت مخابرات برگزار خواهد شد که در آن ماکت‌ تجهیزات نظامی به نمایش گذاشته خواهد شد؛ همچنین در این نمایشگاه مسابقات مختلفی با موضوع دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی به نام چله در وزارت نیرو خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه فعالیت‌هایی که وزارت نیرو در هشت سال دفاع مقدس انجام داده است، به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: در روز هفتم مهر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی میزبان ۶۰۰ نفر از پیشکسوتان سپاه و بسیج تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار