چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی خبر داد؛

اجرای 140 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دشتی

سرهنگ پاسدار «محمد‌رضا زارعی تبار» با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت است و در جنگ هشت ساله حتی دشمن یک وجب خاک ایران نیز نتوانست بگیرد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 140 برنامه در سطح شهرستان دشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ - 20September 2020

اجرای 140 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در دشتیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمد‌رضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان دشتی ضمن گرامیدشات یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز فرهنگ مقاومت که نشأت گرفته از ایران اسلامی می‌باشد در تمام جهان ثاری و جاری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در اوج اقتدار و عزت است و در جنگ هشت ساله حتی دشمن یک وجب خاک ایران نیز نتوانست بگیرد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 140 برنامه در سطح شهرستان دشتی برگزار خواهد شد.

زارعی‌تبار تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمایش اقتدار، زنگ ایثار و شهادت، افتتاح نمایشگاه عکس، نهضت روشنگری، مسابقه کتابخوانی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری میز خدمت جهادی و افتتاح طرح‌های اقتصادی از برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد. 

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس 28 پروژه محرومیت زدایی در سطح شهرستان افتتاح و 50 گروه جهادی به مناطق محروم نیز اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: علی‌رغم همه حمایت‌های کشورهای جهان از رژیم بعث عراق ولی آنها شکست خوردند که اعتماد و توکل مردم به خدا، رهبرهای حضرت امام (ره)، تاکتیک مقاومت در مقابل دشمن و حضور مردم در کنار نیروهای مسلح از عوامل پیروزی در مقابل دشمنان بوده و در ادامه راه نیز به همین عوامل نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها