چهل‌سالگی سرو/ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را در برابر جنگ نرم دشمن بیمه می‌کند

سردار ماشالله جان‌نثار با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و مرور این حماسه ماندگار را سدی در برابر تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی دانست.
کد خبر: ۴۱۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ - 20September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ماشالله جان‌نثار» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی‌داشت.

در این پیام آمده است: هفته دفاع مقدس یادبودی است برای بزرگمردانی که برای دفاع از اسلام و تمامیت ارضی میهن خویش، دلاورانه جانفشانی کردند و با خون خود، سدی ساختند استوار که راه نفوذ را بر دشمنان اسلام و انقلاب بسته است.

این پیام می‌افزاید: رشادت جوانمردان این سرزمین که خاک پاک این سرزمین را به خون خویش آبیاری کردند و جان خود را در طبق اخلاص به مردم این سرزمین تقدیم نمودند، برگ افتخاری است بر پیشانی هر ایرانی و هر مسلمان، چرا که این جوانان با معجونی از ایثار و اخلاص و ایمان، کاری کردند که جهان لب به تحسین این غیورمردان بگشاید.

در این پیام تصریح شده است: اینجانب یادآوری و مرور حماسه دفاع مقدس را سدی می‌دانم در برابر تهاجمات فرهنگی و جنگ نرمی که امروز دشمنان ایران اسلامی برای نفوذ بر پا کرده‌اند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که یادآور برجسته‌ترین حماسه‌آفرینی ملت ایران در دفاع از مرزهای کشورمان و برافراشته ساختن پرچم اسلام و قرآن می‌باشد را به ساحت مقدس حضرت بقیه‌الله (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا علی‌الخصوص شهدای گرانقدر مرزبانی و ملت غیور و سربلند ایران تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم به ما توفیق دهد تا بتوانیم با پاسداری از مرزهای میهن اسلامی خویش ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار