چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

رسیدگی به محرومان در صدر برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس

سرهنگ «منصور زارع» گفت: رسیدگی به محرومان همواره در صدر برنامه هاست و در هفته دفاع مقدس نیز این خدمات به شکل ویژه انجام می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 20September 2020

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد اظهار داشت: رسیدگی به محرومان همواره در صدر برنامه هاست و در هفته دفاع مقدس نیز این خدمات به شکل ویژه انجام می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با هماهنگی سپاه الغدیر استان یزد، تیم‌های پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

زارع عنوان کرد: علاوه بر اعزام پزشکان و دندانپزشکان به مناطق محروم، هفت درمانگاه بسیج نیز کار ویزیت مراجعان را به صورت رایگان در طول این هفته انجام خواهند داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: در طول این هفته در مجموع ۴۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود که یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها، بزرگداشت فرماندهان شهید و تجلیل از فرماندهان دوران دفاع مقدس است.

زارع ادامه داد: این برنامه در روز هفتم مهرماه که به عنوان روز «فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان» نامگذاری شده، در پادگان آیت الله خاتمی برگزار خواهد شد.

وی همچنین از بازسازی عملیات شکست حصر آبادان خبر داد و گفت: این برنامه توسط جمعی از هنرمندان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس تعیین و نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار