چهل‌سالگی سرو/ فرماندار تربت جام مطرح کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس

مرتضی حمیدی گفت: مسئولین و مدیران باید برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های بعد تلاش کنند، چرا که دشمن به دنبال تحریف حقایق است.
کد خبر: ۴۱۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ - 20September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «مرتضی حمیدی» فرماندار تربت جام در جمع مسوولان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: امروز آنچه باعث اقتدار، عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان شده و ایران اسلامی با تکیه به تفکر و مدیریت جهادی پیش می‌رود حاصل تلاش‌ها، ایثارگری‌ها، جوانمردی‌ها و فداکاری‌های ملت انقلابی ایران در ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر برگزای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: جنگ به عنوان یک دانشگاه درس تقوا، ایمان، مبارزه با نفس، دفاع از اسلام، انقلاب و جبهه حق و باطل را به رزمندگان اسلام آموخت.

فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه در سایه خون شهدا مسئولیت‌ها به کارگزاران نظام واگذار شده تصریح کرد: در دفاع مقدس مردم ایران اسلامی ثابت کردند با سلاح ایمان می‌توانند در مقابل دنیای کفر بایستند. و خون مطهر شهدا سرمایه نظام اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: خاطرات دفاع مقدس، اندیشه شهدا، ایثارگران و بسیجیان به عنوان سرمایه‌های نظام اسلامی باید همیشه در اذهان مردم و جامعه زنده بماند.

فرماندار تربت جام خاطر نشان کرد: مسئولین و مدیران برای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به نسل‌های بعد باید تلاش کنند، چرا که دشمن به دنبال تحریف حقایق است.

حمیدی در پایان گفت: همه دستگاه‌های اداری ملزم هستند برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را با همکاری دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام اجرایی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار