هشت‌ سال دفاع‌مقدس و ایثار ملت ایران هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 20September 2020

هشت‌ سال دفاع‌مقدس و ایثار ملت ایران هرگز نباید مورد غفلت قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن  این بیانیه به شرح ذیل است:

هشت‌ سال دفاع‌مقدس و ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای، یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام‌بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد و بدون تردید دوران دفاع مقدس در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل های بعدی بر جای خواهد گذاشت..

مبارک باد و هزاران بار مبارک باد فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بر ملتی که با ایثار و فداکاری، با رشادت و جوانمردی، با جهاد و شهادت، آن دوران نورانی هشت ساله را خلق کرده و شگفتی‌ساز تاریخ شدند. مهاجمین بعثی در روز 31 شهریور سال 1359، وقتی از زمین، هوا و دریا به سرزمین اسلامی ایران یورش آوردند، بر این تصور بودند که به دلیل برخورداری از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های تمامی قدرت‌های جهان و همچنین دولت‌های مرتجع عرب در منطقه، به سرعت در پرتو استراتژی جنگ برق آسا، فاتح جنگ شده و به تمامی اهداف خود خواهند رسید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس حماسه با شکوه و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و تعظیم و تکریم  نسب به مقام والای شهیدان، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران آمادگی خود را جهت جانفشانی در راه انقلاب و اهتمام در جهت تحقق گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تحت زعامت نائب امام عصر(عج) انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار