اوحدی:

رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم استکبار دارند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رسانه‌های داخلی باید در جنگ نرم علیه کشورمان با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.
کد خبر: ۴۱۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ - 20September 2020

رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم استکبار دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سعید اوحدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با سردبیران خبر سازمان صداوسیما با اشاره به تصمیمات استکبار جهانی برای ایجاد جنگ نرم علیه کشورمان، اظهار داشت: استکبار به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت و از طریق سلاح‌های نظامی نمی‌تواند علیه کشورمان به نتیجه‌ای برسد و به این دلیل رویکرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.

وی افزود: در عرصه جنگ سخت از سلاح‌های کشتار استفاده می‌شود و انسان‌ها در طی این نوع جنگ به شهادت می‌رسند، اما فضای جنگ نرم کاملاً متفاوت است و آرمان‌های انسانی مورد هدف قرار می‌گیرند. یکی از ابزارهای مهم استکبار در جنگ نرم فضای مجازی است و امروز شاهد تحولات بزرگی در عرصه این فضا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی با جهت‌گیری علیه نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت هستند و در هیچ کشوری این تعداد شبکه برای هجمه به یک کشور وجود ندارد. هدف این شبکه‌ها از بین بردن اعتماد عمومی به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه نظام است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر جایگاه بسیار مهم و حساس سازمان صداوسیما در مقابله با این توطئه‌های دشمنان گفت: در شرایط سخت کنونی که در کنار فضاسازی‌های رسانه‌ای شاهد فشارهای بسیار ظالمانه تحریم‌ها نیز هستیم، رسانه ملی باید بازگوکننده حقایق برای مردم باشد. رسانه‌های داخلی به‌خصوص صداوسیما باید در این جنگ نرم با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار