رئیس اتاق اصناف استان یزد:

جبهه اصلی اقتصاد کشور دست بازاریان و اصناف است

«علیرضا حسنی» رئیس اتاق اصناف استان یزد بیان کرد: در حال حاضر جبهه اصلی اقتصاد کشور دست همین بازاریان و اصناف است و در جنگ اقتصادی همین افراد هستند که در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۴۱۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ - 20September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علیرضا حسنی» رئیس اتاق اصناف استان یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج اصناف استان یزد اظهار داشت: در حوزه اصناف مشکلات بسیاری وجود دارد و سختی‌های بسیاری این بخش از جامعه را تحت تأثیر قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه مشکلات اصناف از بیرون شاید چندان به چشم نیاید، عنوان کرد: وقتی که وارد این بخش می‌شویم، می‌بینیم که واقعاً اصناف با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده‌اند.
 
رئیس اتاق اصناف استان یزد بیان کرد: در حال حاضر جبهه اصلی اقتصاد کشور دست همین بازاریان و اصناف است و در جنگ اقتصادی همین افراد هستند که در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند.
 
حسنی با تاکید بر اینکه امروز دشمن سفره مردم را هدف قرار داده است، تصریح کرد: در حال حاضر همه افراد خانواده به صورت مستقیم از جنگ اقتصادی دشمن آسیب می‌بینند و مسئولان باید به صورت ویژه برای این موضوع چاره اندیشی کنند.
 
وی ادامه داد: همه ما از مسئولان می‌خواهیم که برای بحث معیشت مردم و جلوگیری از کوچک شدن سفره آن‌ها برنامه ریزی دقیق‌تر و بهتری داشته باشند، زیرا مردم اکنون در تنگنای شدیدی قرار گرفته‌اند و زندگی آن‌ها به سختی می‌گذرد.
 
رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان اینکه اکنون هر کسی تقصیر را به گردن دیگری می‌اندازد، عنوان کرد: بسیاری از مردم حتی نان خالی را هم به سختی تأمین می‌کنند، این وضعیت بسیار سخت و ناراحت کننده است.
 
حسنی گفت: نمی‌گوییم وضعیت در بهترین حالت ممکن قرار گیرد، ولی از مسئولان می‌خواهیم تلاش کنند که حداقل وضعیت اقتصاد را به پنج یا شش سال قبل برگردانند و همانند آن زمان مردم بتوانند نیاز‌های اولیه خود را تأمین کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه بسیج اصناف یزد در طول سال‌های گذشته خدمات بسیار خوبی داشت، گفت: بسیاری از فعالیت‌ها و طرح‌هایی که بسیج اصناف در استان انجام داده اکنون به عنوان الگو در کشور مصرف می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها