چهل‌سالگی سرو/ شهید «پنجعلی طهماسب‌پور کریمی»؛

تقوا پیشه خود کنید که این رسم مردان خداست

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «پنجعلی طهماسب‌پور کریمی» آمده است: این دنیا برای هیچکس وفا ندارد و آنکس با ارزش‌تر در نزد خداوند است که از همه پرهیزگارتر است. والعاقبه للمتقین (عاقبت نیک از آن افراد پرهیزگار است). پس تقوا را پیشه خود کنید که این رسم مردان خداست.
کد خبر: ۴۱۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ - 21September 2020

تقوا پیشه خود کنید که این رسم مردان خداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «پنجعلی طهماسب‌پور کریمی» وصیت‌نامه این شهید منتشر می‌شود.

شهید «پنجعلی طهماسب‌پور کریمی» فرزند «سلیمان» در سوم مرداد 1341 در بابل به دنیا آمد و در تاریخ 31 شهریور 1361 در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

برادران عزیز و مجاهد! انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده، اگر بخواهد همچنان پیروزمندانه به پیش برود، می‌باید باز هم روی دوش روحانیون و روحانیت اصیل قرار داشته باشد.

اگر این پرچمداری از دست روحانیت  گرفته شود و به دست اصطلاح روشنفکران بیفتد، یک قرن که هیچ، یک نسل که بگذرد، اسلام به کلی  فسخه می‌خورد و اسلامی به وجود خواهد آمد که آن اسلام آمریکایی خواهد بود، نه اسلام  حقیقی. به همین جهت از پشتیبانی امام خمینی و روحانیت دست بر ندارید. چنانچه امام می‌گوید: جامعه بدون روحانیت، مانند جامعه بدون طبیب است.

برادران و خواهران! کینه و کدورتها را نسبت به یکدیگر را کنار بگذارید. با همدیگر دوست و برادر باشید. کارهای ناپسند یکدیگر را فراموش کنید، همدیگر را ببخشید و با هم آشتی کنید. بدانید که این جهان فانی است همه ما رفتنی هستیم، این دنیا برای هیچکس وفا ندارد و آنکس با ارزش‌تر در نزد خداوند است که از همه پرهیزگارتر است. والعاقبه للمتقین (عاقبت نیک از آن افراد پرهیزگار است). پس تقوا را پیشه خود کنید که این رسم مردان خداست.

پدر و مادرم! اگر در دوران زندگی به شما بد کردم، نافرمانی نمودم، مرا ببخشید. برای من کمتر خرج کنید مجالس را هر چه می‌توانید از نظر معنوی باشکوه، ولی از نظر مادی ساده برگزار نمایید.

از خواهرانم می‌خواهم که رسالت زینبی خودشان را ایفا کنند. همیشه در سنگر اسلام باشند و حجاب و پاکدامنی خود را رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار