چهل‌سالگی سرو/ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اذرسا شهرداری خاش:

امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان هستیم

«دادخدا میر» گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بر همه اقشار جامعه لازم است چرا که امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌های این عزیزان است.
کد خبر: ۴۱۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 21September 2020

ما مدیون شهدای دفاع مقدس هستیم«دادخدا میر» فرمانده پایگاه مقاومت شهید آذرسا شهرداری خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: در چهلمین سال از گرامیداشت دفاع مقدس، فضاسازی شهر خاش با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید اذرسا انجام شد.

میر با بیان اینکه ما هر چه داریم از رشادت های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس بوده است، افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بر همه اقشار جامعه لازم است چرا که امنیت و آرامش امروز را مدیون رشادت‌های این عزیزان است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آذرسا شهرداری خاش گفت: دفاع مقدس دورانی ماندگار برای ملت ایران است چرا که پیر و جوان با تمامی توان در حفظ و صیانت از این آب و خاک کوشیدند تا همواره بدانیم امنیت امروزمان را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگرانمان هستیم.

این مسئول به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخته و افزود: برنامه‌‌های متنوع با رویکرد فرهنگی در این هفته برگزار می‌شود که از کلیات آن می‌توان به فضا‌سازی معابر، نصب بنر، پخش تیزر از تلویزیون های شهری و... اشاره کرد و افزود: در این هفته از ایثارگران و رزمندگان شاغل در شهرداری تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی به تبلیغات محیطی و زیباسازی به مناسبت این هفته فرخنده اشاره کرد و گفت: توسط پایگاه مقاومت و واحد روابط عمومی شهرداری بنرهایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهر نصب خواهد شد و فضا سازی معابر نیز به این مناسبت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار