چهل‌سالگی سرو/ فرماندار میبد خبر داد:

اجرای بیش از یکصد برنامه هفته دفاع مقدس در میبد

«حسین فلاح» گفت: دفاع مقدس با همه سختی‌ها، دوره رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها و تجلی اراده‌ها برای رویارویی با دشمنان دریک جنگ نابرابر بود.
کد خبر: ۴۱۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 21September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «حسین فلاح» فرماندار میبد در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در ۸ سال دفاع مقدس ملت ما ثابت کردند با سلاح ایمان و ولایت مداری می‌توان بر دشمن پیروز شد، بنابراین امروز وظیفه ما صیانت از مسیر شهدا و ارزش‌های متعالی امام و انقلاب است.

فرماندار میبد گفت: دفاع مقدس با همه سختی‌ها، دوره رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها و تجلی اراده‌ها برای رویارویی با دشمنان دریک جنگ نابرابر بود.

وی همچنین از برگزاری بیش از یکصدبرنامه در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

«مرتضی بهشتی» نیز در این جلسه گفت: هفته دفاع مقدس هفته ایثار و حماسه سازی‌ها و جانبازی‌ها و رشادت‌های رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس است.

بهشتی در این هفته شب‌های هفته دفاع مقدس را دریکی از مساجد پرجمعیت شهرستان و همچنین در شهرک‌ها که مستمع ما جوانان هستند با حضور روایتگران و مداحان و تجلیل از جانبازان و سه مدافع سلامت خواهیم داشت.

وی افزود: تجلیل از ده جانباز بالای ۷۰ سال، رونمایی از پرچم گنبد امام حسین (ع)، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از ۳۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری رژه موتوری درسی و یکم شهریور با همکاری نیروی انتظامی، فرماندار، هلال‌احمر از دیگر برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس درمیبد است که امیدواریم مردم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مساجد و پایگاه‌ها حضورداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار