چهل‌سالگی سرو/ در دبیرستان شاهد آسیه منطقه ۴ تهران برگزار شد؛

تجلیل و تقدیر از خانواده شهدا در تهرانپارس

در چهلمین سالگرد و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا در دبیرستان «شاهد آسیه» واقع در تهرانپارس برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا با حضور «محمدحسین لونی» رییس اداره آموزش و پرورش منطقه ۴، «شهرام شهیدزاده» رییس بنیاد شهید و فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه ۴ و جمعی از مدیران مدارس شاهد در دبیرستان «شاهد آسیه» واقع در تهرانپارس برگزار شد.

در این مراسم پس از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، مدیر منطقه ۴ آموزش و پرورش تهران در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فداکاری، ایثار و جانفشانی شهدا، ایثارگران و خانواده‌های صبور و مقاوم آن‌ها را رمز پیروزی ملت بزرگ ایران و شکست دشمنان انقلاب خواند و اظهار امیدواری کرد مدارس شاهد که مهد تربیت یادگاران دفاع مقدس هستند بتوانند به این رسالت خود عمل کنند.

در ادامه این مراسم «شهرام شهیدزاده» سرپرست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۴ تهران هم طی سخنانی بر تداوم راه شهدای بزرگ دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کرد. همچنین سرهنگ رضایی فرمانده بسیج دانش آموزی منطقه ۴ آموزش و پرورش هم به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت.

بنا بر این گزارش در ابتدای این مراسم «نفیسه حسینی» مدیر دبیرستان شاهد آسیه ضمن عرض خیرمقدم به خانواده‌های معظم شهدا و مهمانان مراسم گزارش کوتاهی از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی این مدرسه ارائه کرد.

به گزارش دفاع‌پرس، این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محوطه این دبیرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار