چهل‌سالگی سرو/

برگزاری جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان یزد در اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «عباسعلی دانافر» مدیر‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که می‌فرمایند: «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» گفت: وظیفه کنونی ما انتقال مفاهیم و آشنایی هر چه بیشتر و مأنوس شدن دانش آموزان و نسل جدید با فرهنگ ایثار و مقاومت و حال و هوای دوران دفاع مقدس است.

وی به اهمیت بحث روایت‌گری و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس اشاره کرد گفت: برای این موضوع باید از افراد خوش ذوق و خوش سلیقه استفاده شود. 
 
دانافر به کار گیری راه های جدید و فناوری‌های نوین برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به نسل جدید را نیاز فعلی جامعه برشمرد و خواستار مستندسازی و ارائه گزارش به موقع از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و پیگیری و اجرای دقیق مصوبات شد.
 
گفتنی است سایر اعضاء نیز در این جلسه در خصوص برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین برنامه‌های اختصاصی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره بزرگداشت ۴ هزار شهید استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار