چهل‌سالگی سرو/ معاون استاندار سمنان:

امنیت و آسایش امروز به واسطه تقدیم شهدای عزیز است

«حبیب الله خجسته پور» گفت: امنیت و آسایش امروز ما در کشور، به واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام‌ است و انشالله بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.
کد خبر: ۴۱۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «حبیب الله خجسته پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین تجلیل از یک ‌میلیون رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس و ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما امروز با مشکلاتی در عرصه های مختلف و خاصه در عرصه اقتصادی دست و پنجه نرم می کنیم و مردمان خوب این سرزمین با استعانت از خداوند و در پیش گرفتن صبر و بردباری، متانت به خرح می دهند، ادامه از خودگذشتگی و ایثارگری و ارزش هایی است که در ۸ سال دوران دفاع مقدس مشهود و نمایان بود.
 
وی با بیان اینکه حفط و حراست از ارزش ها همواره مستلزم پرداخت هزینه است، اذعان داشت: روزی هزینه حفظ ارزش ها در برابر گزند دشمنان، تقدیم جان و از خودگذشتگی و ایستادگی در جبهه های جنگ ابزاری و تسلیحاتی در برابر دشمن بود، اما امروز هزینه ای که در مقابل افراد مخالف افکار و عقاید و ارزشهای خودمان باید بپردازیم، پرداخت هزینه های رفاه و معیشتی و امور اقتصادی است که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و یقینا ملت ایران اسلامی در جنگ ‌اقتصادی با دشمنان نیز با ایستادگی، مقاومت و ایثارگری، با عزت و افتخار همچون گذشته پیروز خواهد بود.
 
خجسته پور تاکید کرد: دشمنان امروز شعار آزادی معیشت و رفاه مردم ما را سر داده و بر آن فضاسازی تبلیغاتی میکنند، اما در عمل اینگونه نیست و با تحریم های اقتصادی، معیشت و آسایش مردم را هدف گرفته اند.
 
وی اظهار داشت: امروز نیز می طلبد که باز هم ایثارگری و استقامت و مقاومت داشته باشیم و با تاسی از ایثارگری های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، این مسیر را تا پیروزی نهایی با قدرت و عزت ادامه دهیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تاکید کرد: امنیت و آسایش امروز ما در کشور، به واسطه تقدیم شهدای عزیز به نظام‌ است و انشالله بتوانیم همواره رهرو راه شهیدان بوده و هر روز و ساعت یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار