چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در لرستان:

دفاع مقدس موجب پیشرفت نظامی و دفاعی ایران شد

حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی گفت: دفاع مقدس موجب پیشرفت ایران از جهت سیاسی، تمامیت ارضی و استقلال سیاسی شد و از جهت دفاعی و امنیتی و پیشرفت نظامی موجب شد تا دشمنان جرات حمله به ایران را نداشته باشد.
کد خبر: ۴۱۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 21September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: فرمایشات مرهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، سراسر رهنمود بود که باید مسئولان استانی این آموزه‌ها را استخراج و فعالیت‌های فرهنگی وسیع‌تری در جهت معرفی دفاع مقدس انجام دهند.

وی افزود: دفاع مقدس موجب پیشرفت ایران از جهت سیاسی، تمامیت ارضی و استقلال سیاسی شد و از جهت دفاعی و امنیتی و پیشرفت نظامی موجب شد تا دشمنان جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: معنویتی که دفاع مقدس برای ما به ارمغان آورد جوانان مومن، انقلابی، پای کار،معنویت گرا ، اخلاق مداری است.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اولین روز هفته دفاع مقدس با عنوان اقتدار، ولایت مداری، هم بستگی ملی  و پیشکسوتان نامگذاری شده بود که با حضور مقام معظم رهبری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس به نمایندگی از پیشکسوتان استان تجلیل شد.

وی افزود:در هفته دفاع مقدس برنامه‌های گسترده‌ای از جمله افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در استان لرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار