چهل‌سالگی سرو/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

تکریم از رزمندگان دفاع مقدس باعث یأس دشمنان می‌شود

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس باعث یأس دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 21September 2020

برگزاری مراسم تکریم از رزمندگان دفاع مقدس باعث یأس دشمنان می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم از 100 هزار رزمنده مازندرانی که به صورت نمادین در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، از رزمندگان دفاع مقدس به عنوان نیروهای انقلابی یاد کرد که در مقطع حساس جنگ تحمیلی، کشور و نظام جمعهوری اسلامی را که مورد تهدید دشمن قرار گرفته بود و خطر عظیم را دفع کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس حق بزرگی به گردن ما دارند، از آنها به عنوان تربیت‌یافتگان مکتب جنگ یاد کرد و افزود: جبهه‌های جنگ فقط عملیات نظامی نیست و بهترین مکان و مکتب پرورش و تربیت انسان‌هایی فرهیخته و وارسته است.

محمدی لائینی به داشتن چنین جوانان اظهار خرسندی کرد و گفت: محفل تکریم از رزمندگانی که باعث آبروی ملت هستند جای بسی خوشحالی است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه بر خودمان فرض می‌دانیم که از پیشکسوتان دفاع مقدس تکریم بعمل آوریم و در سالگرد دفاع مقدس و محافل شهدا از آنان به عنوان پیشکسوتان یاد کنیم و به وسیله آنان به خودمان ببالیم.

وی با بیان اینکه به خانواده شهدایی که چنین فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه دادند افتخار می‌کنیم، افزود: باید کاری کنیم که آنها نیز از ما راضی و خوشحال باشند.

محمدی لائینی با بیان اینکه شهدا دیدن رزق و فضل شهدا و دیدن آیندگان و زندگان باعث خوشحالی شهدا می‌شود و قرآن به آن تأکید کرده است، گفت: آیندگان باید راه استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی از استکبار جهانی و ایادی آنها را بدون خوف و ترس ادامه بدهند چرا که مایه خوشحالی شهدا است.

امام حمعه ساری با اشاره به اینکه راه ایثار، شهادت و مقاومت ملت ایران تمام شدنی نیست، افزود: امروز حفظ روحیه ایثار و مقاومت مایه مباهات شهدا و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برگزاری محافل تکریم و تجلیل از پیشکسوتان باعث مأیوس شدن دشمنان می‌شود، جبهه مقاومت و حضور مدافعان حرم را در ادامه دفاع مقدس دانست و گفت: مردم با تبعیت از فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارند و شاهد ولایتمداری مردم در جامعه هستیم.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از برگزاری مراسم تکریم رزمندگان تا پایان مهر در استان خبر داد و گفت: این مهم برابر سهمیه‌ای که به شهرستان‌ها اعلام شد انجام می‌گیرد.

در این مراسم از تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس به صورت نمادین تکریم بعمل آمد و همچنین از 12 کتاب مکتوب و 20 کتاب صوتی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها