چهل‌سالگی سرو/ استاندار اصفهان:

نسل جوان را باید با روحیه الهی رزمندگان دفاع مقدس آشنا کنیم

«عباس رضایی» گفت: لازم است که نسل جوان را با روحیه الهی رزمندگان دفاع مقدس آشنا کنیم.
کد خبر: ۴۱۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶ - 21September 2020

امروزه در جنگ اقتصادی در حال مبارزه هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، «عباس رضایی» استاندار اصفهان امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که مصادف با اولین روز هفته‌ دفاع‌ مقدس در باغ غدیر اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: در شهری که بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در جمع رزمندگان، خانواده‌های شهدا  و فرماندهان، نمی‌توانم به خوبی از دفاع مقدس صحبت کنم.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم امروز چه رسالت و وظیفه‌ای بر دوشمان است و باید چه اقداماتی انجام دهیم که در مقابل شهدا و خانواده‌ انان و رزمندگان دفاع مقدس شرمنده نباشیم.

این مسئول تصریح کرد: نیاز است که هر روز ارزش‌های دفاع مقدس را برای خود مرور کنیم. ما باید ارزش های دفاع مقدس را در جمع جوانان و در میان کسانی که آشنایی با ارزش‌های دفاع مقدس ندارند، بیان کنیم. لازم است که نسل جوان را با روحیه الهی رزمندگان دفاع مقدس آشنا کنیم. این رسالتی بر دوش همه ما است.

استاندار اصفهان اضافه کرد: امروزه نیز به شکل دیگری با نظام سلطه جنگ داریم. تا زمانی که ما در راه نظام الهی پیش می‌رویم و با عزم و اراده از نظام الهی دفاع می کنیم، نظام سلطه بیکار نمی‌نشیند پس باید آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد: دیروز در جنگ تن به تن مسئولیت داشتیم و امروزه در جنگ اقتصادی در حال مبارزه هستیم و باید وظیفه خود را مانند زمان دفاع مقدس به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار