چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

امروز گروه‌های مقاومت متأثر از دفاع مقدس در مقیاس جهانی تجلی پیدا کرده است

سردار «علی رزمجو» به اقتدار منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشورمان در عرصه زمینی، هوایی و دریایی اشاره کرد و گفت: امروز گروه‌های مقاومت منطقه‌ای متأثر از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در مقیاس جهانی تجلی پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 21September 2020

امروز گروه های مقاومت متأثر از دفاع مقدس در مقیاس جهانی تجلی پیدا کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهرضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با گذشت 41 سال از انقلاب اسلامی از پیامدهای آن همچنان استفاده می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ای برای پشتوانه شجاعت و اعتماد به نفس ملت ایران را فراهم کرد گفت: مجهز شدن ملت به تفکر و روحیه ایثار و فداکاری و مقاومت در برابر نظام سلطه از ارزش های است که پیشکسوتان خلق کردند که این روحیه با بقای انقلاب جاری و ساری است.

رزمجو به اقتدار منطقه ای و فرامنطقه ای کشور ایران در عرصه زمینی، هوایی و دریایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز گروه‌های مقاومت منطقه ای متأثر از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در مقیاس جهانی تجلی پیدا کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در 40 سالگی دفاع مقدس پیامدهای ارزشمند بی‌نظیری در زمینه‌های مختلف خلق شد تصریح کرد: پیامدهایی در تاریخ ایران زمین و بیرون مرزها برای کسانی که به دنبال آزادی خواهی هستند وجود دارد که می توانند بهرمند شوند.

وی با یادآوری اینکه ما در دوران دفاع مقدس نیز تحریم بوده ایم گفت: اگر با مدیریت و تجربیات اقتصادی دوران دفاع مقدس کشور را مدیریت کنیم موفقیت های اقتصادی بیشتری را کسب خواهیم کرد.

رزمجو با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی نیروهای مسلح، دولت و مردم دارای همبستگی و تحکم بودند تاکید کرد: اگر این انسجام را همچنان حفظ کنیم بر تهدیدها و تحریم ها غالب خواهیم شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) گفت: اگر روحیه جهادی در مدیریت کشور حاکم باشد موفقیت های بیشتری کسب خواهیم کرد.

رزمجو تقویت ضریب مقاومت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، فرهنگ سلطه گری و استکبار پستیزی، نهراسیدن از مشکلات و موانع در سطوح کشور از پیامدها و دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه شکل گیری تضعیف قدرت‌های استکباری الگو شدن دفاع عاشورایی است بیان داشت: رزمندگان اسلام در جنگ‌تحمیلی با تاسی از حماسه کربلا جنگیدند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه در ۴۱ سالگی انقلاب در مقیاس جهانی مسیر خود را ادامه می دهد متذکر شد: هشت سال دفاع مقدس اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار