چهل‌سالگی سرو/

هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی دلیرمردانی است که عزت کشور را حفظ کردند

به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان بیانیه مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۴۱۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 21September 2020

هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی دلیرمردانی است که عزت کشور را حفظ کردندبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان بیانیه مشترک صادر کردند.

متن  این بیانیه به شرح ذیل است:

هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی و ایثار دلیرمردانی است که عزت، استقلال و تمامیت ارضی کشور را حفظ کردند و ما امروز بر سر سفره احسان و تلاش‌شان نشسته‌ایم و مدیون آنها هستیم.

تقارن مبارک چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) تداعی‌گر توصیف تاریخی امام خمینی(ره) درباره «پیروزی خون بر شمشیر» در قیام عاشوراست. رزمندگان اسلام در دفاع مقدس همانند یاران باوفای امام حسین(ع)، علی‌رغم محدودیت‌ها با غیرت دینی و ملی در برابر رژیم بعث که مورد حمایت کامل استکبار شرق و غرب قرار داشت، با همه هستی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و از هستی‌شان گذشتند اما از خاک و عزت کشورشان هرگز.

رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس چنان دفاع جانانه‌ای کردند که نه تنها دشمن بعثی به اهداف خود نرسید بلکه درس عبرتی شد که پس از آن حمله به ایران حتی به مخیله هیچ کشوری خطور نکند و بنا به قول خداوند در قرآن کریم آیه شریفه 40 سوره مبارکه حج، «خداوند به دست رزمندگان اسلام از گسترش فساد در زمین جلوگیری کرد و سبب حفظ دین و دیانت و نمادهای دینداری شد» و امروز به برکت دفاع مقدس دین و دینداری و مراکز دینی و عبادی استوار باقی مانده است.

اینجانبان ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و یاد امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر، جانبازان و آزادگان و عرض ادب و احترام به محضر خانواده‌های این عزیزان، بالاخص یاد غیورمردان لشکر 41 ثارالله(ع) از استان شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان و خانواده‌های صبور ایشان را گرامی می‌داریم و توفیق استمرار راه شهدا و تداوم استقامت و پایداری در برابر مستکبران و جریان باطل را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها