رئیس کل دادگستری استان لرستان:

توان مقابله با دشمنان از دستاوردهای دفاع مقدس است

محمد رزم گفت: اگر الان جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله با دشمنان را دارد، این توان و آمادگی از دستاوردهای عظیم دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۱۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ - 21September 2020

توان مقابله با دشمنان از دستاوردهای دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد رزم» رئیس‌کل دادگستری لرستان امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله  دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از متولیان برپایی این نمایشگاه به‌ویژه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار داشت: غرفه‌های نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از محتوای فرهنگی قوی با مضمون ایثار و شهادت برخوردار است.

وی  با بیان اینکه ما نباید از مقوله‌ی فرهنگ سازی غافل باشیم، گفت: ما باید فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت را  حفظ و به نسل کنونی و آیندگان منتقل کنیم.

 رزم با استناد به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «رمز بقا اسلام و بقا نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ در فرهنگ دفاع مقدس و شهید و شهادت است» افزود:  دوران هشت ساله‌ دفاع مقدس، درس‌های ارزشمند و تجربیات ارزشمندی را در اختیار ما قرار داد.

 رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به  شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 بیان داشت: زمانی که دشمن به مرزهای کشور ما حمله کرد انقلاب اسلامی، نوپا بود و از نظر امکانات و تاسیسات ضعیف بود، با وجودی که از نظر مالی دچار خساراتی شدیم و ظاهرا خیلی از فرصت‌ها از انقلاب اسلامی گرفته شد اما تجربه‌های ارزشمند و اندوخته‌های گرانسنگ نظامی و امنیتی را  به‌دست آوردیم.

وی تصریح کرد: اگر الان  جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله با دشمنان را دارد، این توان و آمادگی از دستاوردهای عظیم دفاع مقدس است.

رزم به تاثیر دفاع مقدس در تقویت جبهه مقاومت اشاره کرد و متذکر شد: بیداری اسلامی در دنیا مدیون ایثار و فداکاری رزمندگان ایرانی است و جنبش های آزادی بخش دنیا با الهام گرفتن از مقاوت و ایستادگی ملت ایران فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها