مدیرکل مددکاری بنیاد شهید اعلام کرد؛

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های شاهد ویژه هفته دفاع مقدس

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید از اجرای طرح سپاس ویژه هفته دفاع مقدس با محوریت پایگاه‌های بسیج خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ - 21September 2020

اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده های شاهد ویژه هفته دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الله فرهادی مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید هفته دفاع مقدس را یادآور خون‌های مقدسی دانست که پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و اظهار داشت: فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می‌بینند. وارثان دفاع‌ مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی‌کنند؛ ایستادگی آن‌ها نشستگان تاریخ را به قیام وا می‌دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای اجرای طرح سپاس و تجلیل و تکریم از ارزش‌های والای ایثار و شهادت در جامعه، همانند سال‌های گذشته در سال جاری نیز موضوع دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهد بود و به‌طور هماهنگ و یکنواخت در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های تابعه و با مشارکت و همکاری سازمان‌های مختلف، خصوصاً پایگاه‌های مقاومت بسیج با خانواده‌های ایثارگر دیدار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بیماری کرونا دیدار‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و وضعیت اعلامی استان‌ها و شهرستان‌ها و با اولویت دیدار حضوری صورت می‌گیرد و در صورت مهیا نبودن شرایط پذیرش خانواده به صورت تماس تلفنی با جامعه هدف در ارتباط خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها