بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

شکوه پایداری ایران اسلامی در چلّه پیروزی به اکمال رسید

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰ - 21September 2020

شکوه پایداری ایران اسلامی در چلّه پیروزی به اکمال رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: چهل سال از دفاع مقدس ما می‌گذرد؛ چهل سالی که همه پیروزی‌ها از آن ملت ایران بود و شکست‌ها و ذلت برای دشمنان دین و میهن.

در چلّه پیروزی، شکوه پایداری ایران اسلامی به اکمال رسید. در صبح یقین ما، تردید و تزلزل بر ارکان دیوصفتان زشت‌خو چیره گشته و آنگه که قصد اسطوره‌های ما می‌کنند، در عمق شکست‌شان، چنگال بر چهره می‌کشند و جز زوزه، سلاحی در کمین ندارند.

ایران اسلامی ما، در صبح طلوع خود، با دستان بی‌سلاح شروع کرد و در ایستگاه چهلمین سال دفاع مقدس، به حریف برتر در ارض و سما بدل گشت؛ این شوکت، همه از لطف قدرت لایزال است که به پاس صبر و استقامت، نصیب این امت کرد.

هر چه داریم از کرامت شهیدان و ایثارگری رزمندگان است؛ هم آنان‌که جان در طبق اخلاص گذاشتند و پای در رکاب بستند تا عرصه نبردشان به رزمگاه پیروزی خون بر شمشیر آذین شود.

امام شهیدان چه خوب گفته بودند که: «نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند»؛ ولی رزمندگان امام خمینی و تابعان امام خامنه‌ای هنوز هم این سرود را بر لب دارند که: «بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت/ سر خم می سلامت شکند اگر سبویی»

پیشکسوتان عرصه خون و شهادت، تا ابد از جام الستی که از سبوی ولایت برداشتند، مستند و به شکرانه این جام، رنج تمام مصائب را شکستند. حیف و صد حیف که امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بر سفره ضیافت پیر مرادشان، جای خالی سردار دلها، اتش به دلها زد.

از غم فقدان آن نادره دوران، بر چهره ولی زمان و ناخدای کشتی انقلاب نیز، هنوز سیلاب اشک روان است. برای این کوه صبر، باید یار و پشتیبان بود. مردم مازندران، رزمندگان، سرداران، امیران و فرماندهان آن، همانگونه که در این چهل سال نشان دادند، همچون دماوند، محکم و استوار در گرداگرد مقتدای خویش، ایستاده‌اند و به این پایداری و اطاعت، افتخار دارند.

در چهل سالگی دفاع مقدس، درود و سلام خود را نثار ارواح پاک شهیدان و امام شهیدان می‌کنیم و به دست و بازوی جمیع ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس بوسه می‌زنیم. امید که در سایه وحدت و انسجام ملت و صیانت از ولایت نائب امام عصر (عج)، چونان گذشته، داغی عمیق بر سینه ستمگران بگذاریم و پرچم پرافتخار پیروزی را در مسیر حرکت به سمت قیام امام عصر (عج) در اهتزاز داشته باشیم.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران یاد و خاطره ده هزار و چهارصد شهید استان لاله‌خیز و علوی‌تبار را گرامی داشته و اعلام می‌دارد: با شعار «ما قوی هستیم» که شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، گام‌های‌مان را محکم‌تر در برابر جبهه کفر و استکبار برداشته و با پیروی از فرمایشات ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه‌ای بر مقاومت و ایستادگی‌مان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار