فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب خبر داد؛

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در میاندوآب به مناسب هفته دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ - 21September 2020

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در میاندوآب به مناسب هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی با همکاری کمیته‌های هشتگانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس میاندوآب‌ تدارک دیده شده که به اجرا در می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در میاندوآب با حضور مسوولان در مصلای امام خمینی (ره) افزود: به این مناسبت از چهار هزار و ۲۰۰ پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت ‌میاندوآب به همت کمیته‌های هشت گانه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تجلیل شد.

وی بیان کرد: افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و پایگاه‌های مقاومت بسیج، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در رشته‌های مختلف، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، طرح ویزیت رایگان و نشست‌های فرهنگی و سیاسی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و یادواره های شهدا به همراه همایش نکوداشت و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از اهم برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در میاندوآب است.

سرهنگ پالهنگ با بیان اینکه باید نسل جوان و امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل حاضر تلاش کرده و هفته دفاع مقدس را که یادآور این ایثارگری هاست، گرامی بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها