فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور:

امروزه نیروهای نظامی قادر به شناسایی تهدیدات دشمن حتی در آن سوی مرزها هستند

سردار پاسدار علی شالیکار گفت: امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از چنان آمادگی برخوردار هستند که قادرند تمام تهدیدات دشمن را در فراسوی مرزها شناسایی کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.
کد خبر: ۴۱۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ - 21September 2020

امروزه نیروهای نظامی قادر به شناسایی تهدیدات دشمن حتی در آن سوی مرزها هستند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار پاسدار علی شالیکار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور، امروز در مراسم تجلیل از ۱۴۰ نفر از پیشکسوتان جهاد و شهادت هشت سال دفاع مقدس بوکان که در محوطه مجموعه ورزشی وحدت بوکان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات در حوزه های مختلف که دشمن در طول بیش از چهار دهه بر ملت ایران وارد کرده ، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

وی افزود: امروزه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی از چنان آمادگی برخوردار هستند که قادرند تمام تهدیدات دشمن را در فراسوی مرزها شناسایی کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور ادامه داد: در حال حاضر به برکت نظام جمهوری اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی کشورمان توانسته است در زمینه تولید ادوات نظامی و جنگی و صنایع دفاعی علاوه بر خودکفایی محصولات خود را به دیگر کشورها هم صادر کند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی هم‌اکنون در بهترین شرایط در سطح جهان قرار دارد و در تمام زمینه‌ها در استقلال کامل به سر می‌برد.

سردار شالیکار با بیان اینکه استقلال کشور و وابسته نبودن به دیگر کشورها مشکلاتی دارد که آن را با جان و دل می‌خریم و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنیم، افزود: در دوران دفاع مقدس ملت ایران در جنگ نابرابر و در شرایط خاص سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت فقیه و همراهی مردم اجازه نداد وجبی از خاک این مرز و بوم جدا شود.

وی به تشکیل سازمان پیشمرگان کُرد مسلمان در مناطق کردنشین اشاره کرد و افزود: این رزمندگان در مناطق کردنشین زحمات زیادی متحمل شده و در عرصه‌های مبارزه با دشمنان و ضدانقلاب تلاش های فراوانی انجام دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عملیاتی الغدیر سپاه شمال کشور از پیشمرگان کُرد مسلمان به عنوان افتخارات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.

رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود

فرماندار بوکان نیز با تبریک سالگرد هشت سال دفاع مقدس به یادگاران این دوران، گفت: رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود تا آنها نیز بتوانند از برکات جنگ تحمیلی بهره ببرند.

محمد امین‌زاده افزود: بر همه ما واجب است که به بهترین نحو از رشادت کسانی با خون خود از کیان میهن اسلامی جانانه دفاع کردند، تجلیل کنیم چون این افراد با کمترین امکانات با تمام توان مقاومت کرده و بر دشمن فایق آمدند.

وی عنوان کرد: رژیم بعثی عراق فکر می‌کرد که که با حمله به ایران در عرض چند روز بر ایران غلبه کرده و آن را به تسخیر خود در خواهد آورد ولی با دفاع همه‌جانبه مردم ایران مواجه شده و نتوانست راه به جایی ببرد.

یادآور می‌شود، در این مراسم که با حضور مسوولان نظامی و انتظامی برگزار شد از یادگاران و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار