فرمانده سپاه مهاباد؛

رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس باید برای همگان تبیین شود

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی گفت: جعبه سیاه هشت سال دفاع مقدس و ارزش و دستاوردهای آن باید برای همه بازگشایی و رمز پیروزی در این دوران تبیین شود.
کد خبر: ۴۱۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 21September 2020

رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس برای همگان تبیین شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار طالب رحیمی، فرمانده سپاه مهاباد، روز دوشنبه در آیین تجلیل از رزمندگان پیشکسوت دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان اسلام با فداکاری و رشادت خود به خوبی از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام صیانت کردند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس برای صیانت و حفاظت از نظام و خاک و مرز و بوم ایران اسلامی بود که رزمندگان اسلام با تعصب، غیرت و شجاعت خود توانستند با تمام توان از این مرز دفاع کنند.

فرمانده سپاه مهاباد ادامه داد: جعبه سیاه هشت سال دفاع مقدس و ارزش و دستاوردهای آن باید برای همه بازگشایی و رمز پیروزی در این دوران تبیین شود.

وی عنوان کرد: قدرت دفاعی و امنیتی ما بر همگان روشن شده و اکنون هیچ ابرقدرتی در جهان فکر حمله به میهن اسلامی ما را در اذهان خود مرور نمی کند که این مهم از برکات دفاع مقدس و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه صنعت دفاعی به یک بلوغ واقعی رسیده، خاطرنشان کرد: حساسیتی که دشمن نسبت به قدرت موشکی ما دارد به دلیل آن است که این قدرت را از دست ما خارج کند تا توان پاسخگویی به او را نداشته باشیم.

وی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس که نمایش ایمان، غیرت، شجاعت و دلاورمردی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر بود را باید عقبه امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست.

در این مراسم از پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس مهاباد شامل نیروهای ارتش، سپاه، بسیج، حفاظت و اطلاعات این شهرستان همزمان با آغاز گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با ارتباط زنده تصویری با رهبر معظم انقلاب تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها