استاندار همدان:

رمز پیروزی انقلاب، وجود بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و حضور مردم همیشه در صحنه است

سید سعید شاهرخی گفت: رمز شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب وجود پربرکت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۱۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ - 21September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان در آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در استان همدان اظهار داشت: تکریم و قدردانی از پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی را می توان تجلیل از تمامی ارزش‌های انسانی و الهی توصیف کرد چرا که ایثار، از خودگذشتگی و جان‌فشانی این دلاورمردان در حفظ ارزش‌های انسانی و اسلامی، سزاوار قدردانی است.

شاهرخی اضافه کرد: رمز شکل‌گیری، پیروزی و تداوم انقلاب وجود پربرکت و با صلابت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و در تداوم راه ایشان وجود ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب و حضور مستمر و عاشقانه آحاد مردم در صحنه‌های مختلف بود.

وی یادآوری کرد: ملت ایران با پیروی از امام راحل رژم ستم شاهی را سرنگون کردند و استکبار وقتی از دست رفتن منافع و طنین انداز شدن شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را دید جنگ نابرابر را به این ملت تحمیل کرد.

استاندار همدان ادامه داد: در جنگ تحمیلی هم حضور اقشار مختلف مردم و تبعیت از امام راحل (ره) موجب خلق صحنه‌های زیبا و ماندگار شد و این رشادت و حضور ارزشمند تا رسیدن انقلاب به دست منجی عالم بشریت ادامه دارد.

شاهرخی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و رزمندگان تیپ ۳۱۶ زرهی ارتش، خلبانان پایگاه شهید نوژه، سپاه همیشه قهرمان انصارالحسین(ع)، رادار پدافند بند سوباشی و بسیجیان، افزود: ۴۰ سال فعالیت سیاسی و اجتماعی پیشکسوتان دفاع مقدس سرشار از افتخار و عظمت است.

به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرای بیش از ۳۲۲ برنامه شاخص محوری توسط نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها در قالب یک هزار و ۸۰۰ فعالیت در استان همدان آغاز شد.

ویژه برنامه نخستین روز هفته دفاع مقدس تجلیل و دیدار تلویزیونی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با پیشکسوتان جهاد و شهادت، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان بود.

کشور عراق در ۳۱ شهریور سال ۵۹ به ایران حمله نظامی کرد و به همین مناسبت همه ساله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار