چهل‌سالگی سرو/ شهید «محمد مهدی مقیمی‌فر»؛

از خداوند متعال می‌خواهم که اگر مصلحت دانست شهید شوم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمد مهدی مقیمی‌فر» آمده است: از خداوند متعال می‌خواهم که اگر مصلحت دانست که شهید شوم چه بهتر که من در راه خدا انجام وظیفه می‌کنم و اگر خدا قبولم کرد خدا را شکر چون من لیاقت این مقام بزرگ را داشتم.
کد خبر: ۴۱۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ - 21September 2020

از خداوند متعال می‌خواهم که اگر مصلحت دانست شهید شومبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در زادروز ولادت شهید «محمد مهدی مقیمی‌فر» وصیت‌نامه این شهید منتشر می‌شود.

شهید «محمدمهدی مقیمی‌فر» فرزند «حسن» در روز 31 شهریور 1344 در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ 11 اسفند 1364 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

یسم الله الرحمن الرحیم

والذین جاهدوا و فینا دینهم سلبنا و ان الله لمع المحسنین

و آنانکه در راه خدا با جان و مال جهاد و کوشش کردند، محققا آنها را در راه خویش هدایت می‌کنم و همیشه خدا یار نیکوکاران است.

سلام درود خدا بر پیغمبر خدا حضرت محمد (ص) که موجب هدایت انسانها از ورطه هلاکت و نیستی و ازاعماق پستی به سوی نور گردید. و سلام بر دوازده امام بر حق و جانشینان پیغمبر که دین اسلام را زنده نگه داشتند.

و سلام و درود خدا بر امام امت خمینی کبیر که در این زمان موجب هدایت انسانها بطرف اسلام اصیل و مکتب انسان سازگردید. و سلام و درود خدا بر شهدا اسلام که با اخلاص و ایثار خون خویش این درخت اسلام را در هر زمانی آبیاری کردند. و سلام و درود خدا بر خانواده شهدای اسلام.

 و سلام و درود خدا بر امام جمعه محترم حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید صابر جباری وسلام درود خدا بر امت حزب الله و شهیدپرور ایران و سلام درود بر مستضعفان جهان سلام و درود بر پدر و مادری که مرا در ناملایمات زندگی با شیره عزیز جانشان پرورش داده و مرا براه راست در زندگی هدایت نمودند در این زمان که این جنگ تحمیلی از طرف نوکر سرسپرده آمریکای جنایتکار بوسیله صدام خائن و مرتجع انجام گرفت وظیفه شرعی خود دانستم که از طرف بسیج مرکزی به صورت داوطلب به جبهه بروم، و به عنوان یک رزمنده جانباز خمینی در مناطق جنگی خدمت کنم.

و ان‌شاءالله از خداوند متعال می‌خواهم که اگر مصلحت دانست که شهید شوم چه بهتر که من در راه خدا انجام وظیفه می‌کنم و اگر خدا قبولم کرد خدا را شکر چون من لیاقت این مقام بزرگ را داشتم. که دشمن از گریه شما شاد شود و ضربه به اسلام و مسلمین بخورد و اگر نمی‌توانید تحمل نمایند بعد از اینکه پاسی از شب گذشته در میان اطاق و درهای بسته گریه نمایند که عقده‌ای در دلتان باقی نماند.

از شش برادر که دارم می‌خواهم که زینب‌گونه حرکت نمایند، و آنچه لباسی که دارم به مستحقین بدهید و راضی نیستم که از بنیاد شهید پولی دریافت نمائید. برای اینکه من برای رضای خدا به جبهه آمدم و ترسم پول گرفتن شما سبب ان مقامی که خداوند اعطا نماید، و من در پیشگاه خداوند شرمنده بشوم هر هفته که آمدید سر قبر من دوست ندارم با اشک چشماهایتان سنگ قبر مرا بشوئید، و دوست دارم با لب خنده قبرم را جارو بنمائید.

پدرجان اگر می‌خواهید برای من خرج بدهید بهتر است آن پول را بحساب شماره 444 امام جمعه محترم واریز کنید، لااقل یک مقدار مصالح ساختمانی می‌شود. برای آنانیکه بی خانمان می باشند و بر جنازه‌ام حضرت حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه محترم آقای سید صابر جباری نماز بخوانید، و در بهشت فاطمه دفن نمائید. از تمام برادران و خواهران حزب الله می‌خواهم امام امت را تنها نگذارید و در خاتمه از همه شما خداحافظی می‌کنم و می‌روم در جایگاه ابدی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

سه مرتبه مرگ بر آمریکا    

سه مرتبه مرگ بر شوروی 

سه مرتبه مرگ بر اسرائیل

والسلام.  

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار