چهل‌سالگی سرو/ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف:

۳۰ عنوان برنامه در شهرستان خوسف اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف از اجرای ۳۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش‌آفرینی ملت ایران است.
کد خبر: ۴۱۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ - 22September 2020

۳۰ عنوان برنامه در شهرستان خوسف اجرا می‌شود«محمدعلی بشیری» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و چهل سالگی دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش‌آفرینی ملت ایران است.

وی بر ضرورت انتقال فداکاری‌های رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: دوران جنگ تحمیلی به ما ثابت کرد که می‌توان با تکیه بر توان داخلی و با تلاش مضاعف، نیازهای عمده و مهم کشور را در داخل کشور تأمین کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف از اجرای ۳۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان خوسف خبر داد و عنوان کرد: برگزاری شب شعر، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، پخش فیلم و کلیپ در مدارس، رژه خودرویی، یادواره‌ شهدا، رزمایش جهاد خدمت، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس وعطر افشانی گلزار شهدا از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

بشیری برگزاری کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی دینی - اسلامی، افتتاح قنات در روستای کارجو شهر ماژان، تجلیل ۴۰ رزمنده دفاع مقدس در صحن هیئت حسینی این شهرستان را از دیگر برنامه‌های شاخص ذکر کرد و گفت: همه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برنامه‌ریزی شده‌اند.

انتهای پیام/         

نظر شما
پربیننده ها