چهل‌سالگی سرو/ پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس؛

ماحصل چهل سالگی دفاع مقدس تقویت جبهه مقاومت اسلامی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۱۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، ماحصل چهل سالگی دفاع مقدس تقویت جبهه مقاومت اسلامی استسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در پیامی چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس به عنوان بخش اجتناب ناپذیر و تاثیرگذار از تاریخ معاصر این مرزو بوم محسوب می شود که حفظ و نشر آثار و الگوگیری از فرهنگ ارزشمند این دوران افتخار آمیز در اعتلای کشور و ترسیم وضعیت مطلوب جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

امروز در چهلمین سالگرد دفاع مقدس دستاورد امنیت و بالندگی کشور اسلامی ایران مرهون فرهنگ دفاع مقدسی است که با توجه به فشار استعمارگران غربی و توطئه های بدخواهان نظام همچون کوه استوار در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب به حرکت بالنده خود ادامه می دهد.

هشت سال دفاع مقدس نتیجه‌ی ایثار و مقاومت دلیرمردانی بود که با دست خالی و با اتکا به نیروی اعتقاد و ایمان در برابر تمام دنیا ایستاد و نه تنها یک وجب از خاک میهن اسلامی را از دست نداد بلکه با قدرت و روحیه شهادت طلبی باعث اضمحلال و شکست دشمن متجاوز شد و سلطه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را با فرماندهی جوانانی همچون سردار شهید «نادر مهدوی» را در هم کوبید.

اکنون ماحصل چهل سالگی دفاع مقدس تقویت جبهه مقاومت اسلامی، گسترش فرهنگ استقلال خواهی و استکبار ستیزی، رشد فناوری‌های علمی و نظامی در عرصه تجهیزات و دسترسی به تولید و پرتاب ماهواره، تولید انبوه انواع موشک‌های بالستیک، ایجاد روحیه خودباوری و هزاران دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شایان ذکر می‌باشد.

اینجانب در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ضمن درود به روان پاک امام راحل(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، حماسه آفرینی و دفاع تاریخ ساز دیروز ملت سلحشور ایران را گرامی داشته و دستاوردهای شکوهمند امروز ایران اسلامی را با وجود موانع و تحریم های خصمانه دشمنان انقلاب ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ادامه مسیر پر افتخار شهدا و توفیقات روز افزون برای رزمندگان اسلام و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی راخواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار