امام‌جمعه کلیبر؛

رزمندگان در دفاع مقدس بی‌ادعا بودند

حجت‌الاسلام «متقی‌فر» گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بی‌توقع و بی‌ادعا بودند و دفاع جانانه آن رزمندگان ماورای مادیات بود.
کد خبر: ۴۱۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا متی‌فر»، امام‌جمعه کلیبر مردمی بودن دفاع مقدس و شرکت جوانان از روی احساس تکلیف در جبهه‌های حق علیه باطل  را از شاخصه‌های مهم آن دانست و اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس بی‌توقع و بی‌ادعا بودند و دفاع جانانه آن رزمندگان ماورای مادیات بود.

وی افزود: شاخصه های دوران دفاع مقدس با شاخصه های دیگر جنگ ها متفاوت بود چرا که این جنگ، برگرفته و ادامه واقعه عاشورا بود.

متقی‌فر تصریح کرد: در این جنگ نابربر با وجود پشتیبانی عراق توسط چندین کشور، رزمندگان ما برخلاف برخی از مسئولان امروزی، مجهز به سلاح خودباوری و اتکاء به خود بودند.

حجت‌الاسلام متقی‌فر ادامه داد: برخلاف جناح بازی‌های امروزی که مملکت را زمین گیر کرده است، مدیریت انقلابی به دور از جناح بازی در جبهه مقاومت دفاع مقدس، حاکم بود.

وی با بیان اینکه دشمن از دفاع مقدس عبرت گرفته است، خاطرنشان کرد: امروزه فرهنگ غنی انقلاب اسلامی، افتخار آمیز بوده و عزت اسلامی مرهون خون شهیدان است.

امام‌جمعه کلیبر در پایان ابراز داشت: آقایان مسئول در رده‌های مختلف، صندلی که صاحب شده‌اید، حاصل خون شهداست، از قداست آن محافظت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها