چهل‌سالگی سرو/

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاش با خانواده شهید دانشجو «رحیم داد کردی»

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاش با خانواده شهید دانشجو «رحیم داد کردی» در این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۱۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاش از خانواده شهید دانشجو «رحیم داد کردی» در این شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار «بهروز رومیانی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با بیان این که عظمت امروز ایران و اسلام به برکت خون پاک شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین وطن است اظهار داشت: از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی این است که پس از گذشت سال ها از تاسیس، عزیزانی در این دانشگاه تحصیل می کنند که از کیان اسلام دفاع کرده و تا مرز شهادت نیز پیش می روند.

رومیانی در ادامه افزود: قدردانی از خانواده معظم شهدا از وظایف تمامی مسئولان محسوب می شود و زنده نگاه داشتن این فرهنگ و علم که حفظ ارزشها و پاسداشت آن رشادت هاست وظیفه ذاتی همه ماست و این فرهنگ برای کشور بسیار ارزشمند است و مردم خوب می دانند که با رشادت ها و همت شهدا است که امروزه کشور از امنیت بالایی برخودار است.

در این دیدار هدیه ای به رسم یادبود از طرف دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش تقدیم خانواده شهید رحیم داد کردی شد. در ادامه برنامه های کمیته دانشجویی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای شهر خاش غبار روبی و عظر افشانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار