چهل‌سالگی سرو/ همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری یادواره نخستین شهید دفاع مقدس در شاهرود

یادواره نخستین شهید دفاع مقدس، سردار «محمدحسین دامغانی» در دومین روز از هفته دفاع مقدس در منزل شهید برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره نخستین شهید دفاع مقدس سردار «محمدحسین دامغانی» با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و جمعی از مسئولان مقابل منزل شهید در شهرک امینیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام جمعه شاهرود در این یادواره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل و تأکید بر لزوم تبیین پیغام فتح دوران دفاع مقدس، با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، از مردم به دلیل رعایت اصول بهداشتی در ایام ماه محرم و برنامه‌های مختلف قدردانی و بیان داشت: امروز هم مانند دوران دفاع مقدس باید متحد و همدل بود.

وی گفت: امروز جامعه پزشکی در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس هستند و وظیفه داریم با رعایت مسائل بهداشتی به آنها کمک کنیم.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه ما تبیین و ترویج شود، خاطرنشان کرد: همه تلاش‌ها برای برگزاری این یادواره‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید مراقبت تحریف دفاع مقدس باشیم.

این مراسم به همت پایگاه‌های حزب‌الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا (ص) و حسنی حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) و حضور اهالی این محله به یاد سردار خلبان شهید محمدحسین دامغانی که در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ در بمباران هوایی رژیم بعث عراق در فرودگاه مهرآباد شربت شهادت نوشید و نخستین شهید دفاع مقدس لقب گرفت، برگزار شد.

برگزاری یادواره نخستین شهید دفاع مقدس در شاهرود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار