چهل‌سالگی سرو/ فرمانده دانشکده هوانیروز اصفهان:

دانشجویان باید حماسه‌سازان سال‌های آینده ایران اسلامی باشند

«ولی رحمانی» گفت: دانشجویان حاضربایدحماسه‌سازان سالهای آینده ایران اسلامی باشند.
کد خبر: ۴۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ - 22September 2020

دانشجویان باید حماسه سازان سالهای آینده ایران اسلامی باشند// تنظیم ایراد دارد// طبق اصول خبری تنظیم نشده//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان، سرهنگ خلبان «ولی رحمانی» فرمانده دانشکده هوانیروز اصفهان در آیین ارتقاء رتبه خلبانی ده‌ها خلبان و دانشجوی خلبانی هوانیروز ارتش ضمن اشاره بر آگاه‌سازی علمی و مسلح سازی دانشجویان به آشنایی از ظرفیت‌های موجود برای هم افزایی توانمندی‌های یگانهای مختلف نیروهای مسلح و ارتش، اظهار داشت: هر چه فشار دشمن بر ما بیشتر می‌شود، تلاش ما برای قویتر شدن باید افزایش یابد. این قوی‌تر شدن باید در همه حوزه‌ها و به صورت متوازن انجام شود و بدیهی است که یکی از هدفمند ترین و موثر‌ترین حرکت در این مسیر‌، توانمندسازی افراد در مراکز آموزشی است.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل آموزشی و صنعتی با دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی نیز مثل گذشته در دستور کار و مورد توجه خواهد بود.

رحمانی بیان داشت: وقتی که عزم راسخ و حرکت باورمند باشد و در مسیر حسینی قدم برداشت،در هر مکان یا لباس یا شرایطی می‌توان نقش آفرین و حماسه ساز شد. امیدوارم دانشجویان حاضر در این مراسم حماسه سازان سالهای آینده ایران اسلامی باشند.

وی تصریح کرد: دانشجویان فارغ التحصیل، دانشنامه‌شان را از فرمانده هوانیروز ارتش امیر سرتیپ خلبان قربانی در دانشکده هوانیروز اصفهان دریافت می‌کنند.

در این مراسم ارتقاء درجه دانشجویان و فارغ التحصیل بالگردهای عمومی به تحصیل در بالگرد های شکاری، ترابری تاکتیکی و ترابری سنگین به آنان ابلاغ شد. همچنین از استاد خلبانان نمونه و اساتید فنی نمونه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها