چهل‌سالگی سرو/

افتتاح خانه محروم در بهشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا

به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران خانه محروم در روستای التپه بهشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۱۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در حاشیه افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در روستای التپه بهشهر با بیان اینکه نداشتن سرپناه مناسب برای روستاییان یکی از معضلاتی است که ساکنان روستاهای محروم با آن مواجه هستند، اظهار داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عنایت مقام معظم رهبری، شاهد افتتاح دو خانه محروم در روستای التپه و حسین آباد در زیربنایی به متراژ 60 متر مربع بودیم.

افتتاح خانه محروم در بهشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا

وی اعتبار صرف شده برای ساخت پروژه‌های عمرانی در سطح استان مازندران را 440 میلیارد ریال در 142 طرح عنوان کرد که سهم ساخت این پروژه‌ها در شهرستان بهشهر بالغ بر 145 میلیارد ریال است؛ فلذا ساخت این پروژه‌های عمرانی با کمک بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی بوده است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت، محرومیت‌زدایی از جامعه است.

افتتاح خانه محروم در بهشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا

وی تصریح کرد: هر آنچه در مجموعه سپاه وجود دارد تماما متعلق به مردم و نیازمندان است چرا که مردم صاحبان اصلی و سرمایه‌های این نظام هستند و قطعا کمک به آنها، باعث دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

افتتاح خانه محروم در بهشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا

سرهنگ مسلمی در ادامه با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: به حول قوه الهی تا پایان سال، طی تفاهم نامه‌ای که فی مابین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی منعقد شد شاهد افتتاح و بهره‌برداری ساخت خانه‌های محروم خواهیم بود و بخشی از این پروژه‌ها در حوزه اشتغال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح خانه محروم در بهشهر با حضور فرمانده سپاه کربلا

وی در پایان گفت: عطرافشانی گلزار شهداء، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، بازگشایی نمایشگاه‌ها با موضوع هفته دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‎‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدای محلات، ویزیت رایگان پزشکان در مناطق محروم و کم‌برخوردار از مهمترین برنامه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار