چهل‌سالگی سرو/ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

امروز زنگ ایثار و شهادت با تاسی به مکتب سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نواخته شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امروز شهید سپهبدحاج «قاسم سلیمانی »در دل همه عاشقان جای دارد و زنگ ایثار وشهادت با رویکرد و تاسی با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نواخته شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، صبح امروز اول مهر ماه در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و سیدالشهدای جبهه مقاومت نواختن زنگ ایثار و شهادت در گلزار شهداء کرمان، پیام رئیس جمهوری را نیز به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرائت کرد.

سعید اوحدی در این آیین گفت: اعتقاد داریم که شهدا در بهشت حضور دارند و شک نکنید که گلزار شهدا، قطعه ای از بهشت است.

وی عنوان کرد: امروز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دل همه عاشقان جای دارد و امروز زنگ ایثار با رویکرد و تاسی با مکتب شهید سلیمانی نواخته شد.

معاون رئیس جمهور افزود: از دلسوزی، تواضع شهید حاج قاسم سلیمانی در برابر خانواده و فرزندان معظم شهدا درس بگیریم و قطعا رضایت حاج قاسم را به دست می آوریم. 

سعید اوحدی عنوان کرد:بارها در دیدار با خانواده معظم شهدا مطرح کردم که خداوند فرموده است من خود در منزل و بیت شهدا حضور دارم و من جانشین شهید در خانواده او هستم.

وی گفت: اگر کسی دل فرزندشهیدی را بدست آورد، اجری بالا در محضر خداوند دارد و اگر ذره ای دل خانواده معظم شهدا را به رنج آورد، عذابش سنگین است.

شایان ذکر است،امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن و اشتغال ایثارگران و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان کرمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار