چهل‌سالگی سرو/ رئیس اداره ارشاد شهر تهران:

مبارزه با کرونا فرهنگ ایثار را دوباره متجلی ساخت

«علی‌اکبر شیرکوند» در مراسم تقدیر از خانواده شهدای سلامت گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرده بودیم را بار دیگر از سوی مدافعان سلامت برای مردم تداعی شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اکبر شیرکوند رئیس اداره ارشاد شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان گلستان نداجا اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌های اقشار مختلف ملت ایران است، لذا گرامیداشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان وظیفه همگانی است. امروز با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرده بودیم را بار دیگر از سوی مدافعان سلامت برای مردم تداعی شد.

وی ادامه داد: ایثار و فداکاری مدافعان سلامت مانند کار بچه‌های اطلاعات عملیات است که در دل خطر مشغول کار هستند. البته امروز برخی از مردم با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار پزشکان و مدافعان سلامت را مشکل می‌کنند، اما روحیه جهادی این عزیزان ستودنی است.

شیرکوند با اشاره به برنامه‌های اداره ارشاد شهر تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در اداره ارشاد تهران مجموعه «چهل جرعه از دفاع مقدس» را برنامه ریزی کردیم که تقدیر از مدافعان سلامت یکی از آنهاست. برنامه‌های دیگری نیز مانند انتشار پوستر‌هایی با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی انجام شده است.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار