چهل‌سالگی سرو/ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

درمان بیش از یک هزار بیمار کرونایی در بیمارستان گلستان/ عزت امروزمان را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم

امیر «حمزه‌علی کاویانی» با اشاره به درمان بیش از یک‌هزار بیمار کرونایی در بیمارستان گلستان گفت: همه این موارد به برکت دفاع مقدس است و ما آموختیم که باید در هجمه‌های مختلف دشمن روی پای خود بایستیم و قطعا با روحیه جهادی بیماری کرونا را نیز شکست خواهیم داد.
کد خبر: ۴۱۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، امیر دریادار حمزه علی کاویانی معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت بیمارستان گلستان نداجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت اظهار داشت: خدا را شاکریم که در هفته دفاع مقدس در جمع صمیمی کارکنان سلامت و درمان بیمارستان گلستان هستیم. چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و همه بدانند که عزت امروزمان را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم.

وی ادامه داد: آن چیزی که در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد این بود که دشمن، ملت ما را برآورد نکرده بود و به رغم توطئه‌هایی که برای شکستن کمر انقلاب انجام دادند، نتوانستند به نتیجه برسند، لذا کیسینجر در دیداری که با صدام داشت تصمیم گرفتند به ایران اسلامی حمله کنند، اما رهبری امام راحل و وحدت مردم شکست را برای آن‌ها به بار آورد.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در آن دوران هنوز ساختار‌های حکومتی و نظامی در کشور تشکیل نشده بود و از طرفی نفوذی‌های داخلی نیز به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین ۵۸ روز ارتش را نامگذاری کردند و ما با این شرایط به مصاف دشمن بعثی رفتیم.

کاویانی گفت: دشمن بعثی با ۱۲ لشکر ورزیده وارد رزم شد و خطوط ما را درنوردید و ۲۰ هزار متر مربع از خاک کشور را تصرف کرد. در این شرایط مردم به داد یگان‌های نظامی و نیرو‌های مسلح رسیدند. بیش از ۳۹ کشور از صدام حمایت‌های همه‌جانبه‌ کردند و بیش از ۴۸ لشکر با تجهیزات کامل در اختیار عراق بود، لذا استکبار با تمام قوا برای زمین زدن انقلاب اسلامی اقدام کرد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس سیستم سلامت ما برای ارائه خدمت به رزمندگان اقدام کرد، برای مثال در عملیات فتح المبین بیش از ۲۰ اورژانس صحرایی در جبهه نبرد تشکیل شد که ۲۰ پزشک در تخصص‌های مختلف و بیش از یک هزار پرستار با روحیه ایثار و فداکاری در آنها مشغول بودند. اکثر پزشکان و پرستاران به صورت داوطلبانه به جبهه‌ها شتافتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز نیز فقط بیش از یک هزار پزشک متخصص و سه هزار پزشک عمومی در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح مشغول ارائه خدمت به مردم هستند. مستحضر هستید که در همین بیمارستان گلستان نداجا حدود شش هزار ویزیت در بحث کرونا صورت گرفته است و یک هزار نفر نیز بستری شدند. همه این موارد به برکت دفاع مقدس است و ما آموختیم که باید در هجمه‌های مختلف دشمن روی پای خود بایستیم و قطعا با روحیه جهادی بیماری کرونا را نیز شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار