چهل‌سالگی سرو/ مدیر اسناد اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس خبر داد؛

رونمایی از ۶ عنوان کتاب تاریخ شفاهی در شیراز

«اصغر جهانی‌نیا» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار و همچنین از ۶ عنوان کتاب در این حوزه رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ - 22September 2020

رونمایی از ۶ عنوان کتاب تاریخ شفاهی در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «اصغر جهانی نیا» مدیر اسناد و کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس فارس از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی با موضوع روش های تدوین به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهارداشت: در این کار گاه که به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار می شود از 6 عنوان کتاب تخصصی حوزه تاریخ شفاهی استان رونمایی خواهد شد.

وی گفت: این کارگاه در روز چهارشنبه دوم مهر همزمان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۲ با حضور «امیرمحمد عباس نژاد» کارشناس و نویسنده سرشناس حوزه تاریخ شفاهی، با هدف آشنایی تدوینگران با روش های تدوین در تاریخ شفاهی برگزار خواهد شد.

جهانی تصریح کرد: رونمایی از ۶ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس و نشست نقد و بررسی کتاب های هاتفان بی هیاهو روز پنج شنبه سوم مهر ساعت 10 صبح با حضور راویان کتاب ها، تدوینگران و علاقمندان به حوزه پژوهش و تاریخ شفاهی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس، سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان و حوزه هنری فارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار