چهل‌سالگی سرو/ امام‌ جمعه بروجرد:

ایمان رزمندگان و اطاعت از رهبری کلید پیروزی دفاع مقدس بود

حجت‌الاسلام «سید‌علی حسینی» گفت: جنگ تحمیلی جنگ نابرابر بود و چیزی که باعث شد ایران اسلامی در برابر این تجهیزات جنگی پیروز شود تکیه بر ایمان و اطاعت به رهبری بوده که ناشی از ایمان رزمندگان بود.
کد خبر: ۴۱۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام‌ جمعه بروجرد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بروجرد که امروز برگزار شد، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس افتخاری برای مردم ایران و عالم تشیع است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را که دشمنان نمی‌توانستند تحمل کنند هشت سال جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کردند.

امام‌ جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: ما در جنگ هشت سال دفاع مقدس از ۳۱ کشور اسیر داشتیم، سردار شهید قاسم سلیمانی در جایی گفته بود ۸۰ کشور به صدام از لحاظ سلاح و تجهیزات و نیروها کمک کردند.

حسینی اضافه کرد: در اوایل سال ۶۷ صدام ۵ هزار دستگاه تانک، ۴ هزار و ۵۰۰ نفربر زرهی، ۴۲۰ فروند هلی‌کوپتر، ۷۲۰ فروند هواپیمای بمب‌افکن و ۳۰۰ فروند هواپیمای زمین به زمین در اختیار داشت.

وی عنوان کرد: این‌یک جنگ نابرابر بود و چیزی که باعث شد ایران اسلامی در برابر این تجهیزات جنگی پیروز شود تکیه بر ایمان و اطاعت به رهبری بوده که ناشی از ایمان رزمندگان بود.

امام‌ جمعه بروجرد ادامه داد: جبهه دانشگاهی عملی عرفانی بود، جبهه یک دانشگاه تدریس از عرفان عملی شد در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و سرداران بی‌نظیری بودند که گویی ۵۰ سال روی خود کار کرده بودند.

حسینی عنوان کرد: دفاع مقدس به این دلیل مقدس است چون دفاع از دین خدا، ناموس، حیثیت، شرف و اسلام بود.

وی گفت: عزت و عظمتی که کشور ما دارد باعث شده ابرقدرت‌ها جرات نمی‌کنند در برابر کشور ما دست از پا خطا کنند.

این مسئول تصریح کرد: در دنیا سربلند و سرافراز هستیم و امیدواریم که مسئولین مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند و این مشکلات اقتصادی حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار