چهل‌سالگی سرو/

زنگ پیروزی و مقاومت در مدارس استان یزد طنین‌انداز شد

به مناسب چهلمین سالگرد دفاع مقدس زنگ پیروزی و مقاومت در مدارس استان یزد طنین انداز شد.
کد خبر: ۴۱۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه زنگ مقاومت در مدارس استان یزد برگزار و در حاشیه این مراسم، برنامه خاطره گویی با حضور فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس انجام شد.

در این برنامه که با حضور سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ «زارع» و دیگر سرداران و نیروهای انتظامی و بسیجی استان یزد در دبیرستان پسرانه دوره دوم شهید «علیرضا انتظاری» برگزار شد، تعدادی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از این عرصه بسیار مهم تاریخ انقلاب پرداختند.

در این برنامه که خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند، از والدین شهدا تقدیر و به رسم یادبود هدیه‌ای به همراه تمثال مبارک سردار سرافراز اسلام و انقلاب سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» به آنها اهدا شد.

از دیگر ویژه برنامه‌های زنگ مقاومت در استان یزد، اجرای گروه سرود دانش آموزی با موضوع ایثار و مجاهدت‌های رزمندگان در جنگ حق علیه باطل بود.

سخنرانی در ارتباط با اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، اجرای سرود، نواختن زنگ مقاومت و روایات خاطرات جنگ توسط راوی جبهه‌های جنگ جانباز سرافراز «مشهدی‌بافان» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها