فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

دستگیری عامل شهادت «هادی رئیسی» در کمتر از یک ساعت/ کشف ۵۸۹ کیلو مواد افیونی

سردار عبدالرضا ناظری از دستگیری قاتل شهید «هادی رئیسی»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر «فهرج» در کمتر از یک ساعت و کشف ۵۸۹ کیلو و ۵۰۶ گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 22September 2020

دستگیری عامل شهادت «هادی رئیسی» در کمتر از یک ساعت/ کشف ۵۸۹ کیلو مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگینی از مواد افیونی از شهرستان فهرج مطلع و موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران در روستای «علی آباد چاهدگال» به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد و با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متاسفانه ستوانیکم «هادی رئیسی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار ناظری با بیان اینکه خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد، اما با سرعت عمل و هوشیاری ماموران پلیس در کمتر از یک ساعت خودور مذکور توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف دو قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات در این عملیات تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلوگرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۳۲۰ گرم هروئین را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان بیان داشت: پلیس کرمان با شهادت فرزندان سبز قامتش قد خم نمی‌کند بلکه قوی‌تر می‌شود و با تمام توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار