سردار گودرزی خبر داد؛

آغاز اجرای طرح هوشمندسازی مرزها از استان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از اجرای طرح هوشمندسازی مرزها به صورت پایلوت از خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۱۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲ - 22September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی در مشهد برگزار شد.

سردار گودرزی در این مراسم اظهار داشت: هوشمندسازی و بکارگیری فناوری‌های نوین در مرزبانی رو به توسعه است و بکارگیری تجهیزات و فناوری‌های نوین علاوه بر تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم موجب افزایش امنیت خواهد شد.

وی افزود: طرح هوشمندسازی مرزها به صورت پایلوت از خراسان رضوی آغاز می‌شود که بکارگیری انواع پهپاد و تجهیزات دقیق تصویربرداری از جمله ابزارهای مدیریت هوشمند است.

فرمانده مرزبانی در خصوص کشفیات این نیرو گفت: در شش ماه گذشته ۶۸ تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف شده که ۹۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که در این مدت هم ۹ نفر از کار کارکنان مرزبانی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیده‌اند.

همکاری مجموعه مدیریتی استان در راستای برقراری امنیت

سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این مراسم اظهار داشت: خراسان رضوی دارای شرایط ویژه است و خدمت در این استان متفاوت از سایر استان‌هاست.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان برای امنیت مرزها نهایت همکاری را خواهند داشت تا شاهد امنیت پایدار در مرزها باشیم.

تقوی خاطر نشان کرد: سردار جان‌نثار فرمانده پیشین مزربانی خراسان رضوی سرباز ولایت، الگوی تقوی و نیروی جهادی در مجموعه ناجاست که امیدواریم بتوانیم در سمت پیشکسوتی از محضر این سردار بیشتر استفاده کنیم.

سردار جان‌نثار فرمانده پیشین مرزبانی خراسان رضوی نیز در این مراسم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین امنیت در مرزها ارائه کرد.

در پایان این مراسم، سردار گودرزی ضمن قدردانی از زحمات پنج ساله سردار جان‌نثار فرمانده پیشین مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» را به عنوان فرمانده جدید مرزبانی این استان معرفی کرد.

سردار شجاع پیش از این مسئولیت فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار