چهل‌سالگی سرو/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

خاطرات رزمندگان حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد گردآوری می‌شود

«پرویز یزدان‌پناه» از گردآوری خاطرات رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و گفت: این خاطرات در قالب پنج مجموعه جمع‌آوری و در سال 1400 رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ - 22September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نمایشگاه هفته دفاع مقدس امروز در آیینی با حضور سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، «پرویز یزدان‌پناه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی دیگر از مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افتتاح شد.

«پرویز یزدان‌پناه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به نقش حوزه بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: حوزه بهداشت و درمان این استان با تقدیم 12 شهید و 280 جانباز نقش مهمی را در دفاع از میهن اسلامی ایفا کرده است.

وی از گردآوری خاطرات رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد و افزود: این خاطرات در قالب پنج مجموعه جمع‌آوری و در سال 1400 رونمایی خواهد شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین اظهار داشت: چهل سال پیش در چنین روزی 36 کشور جهان با هماهنگی هم سعی بر تجاور به خاک ایران اسلامی داشتند اما، امام (ره) مسیر پرافتخار انقلاب را ریل‌گزاری کردند.

وی دفاع مقدس را حاصل حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران دانست و افزود: باید نسل به نسل از این آثار گرانبها نگهداری کرده و اجازه ندهیم دشمنان و استکبار جهانی درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس نباشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار