مکانیسم ماشه محکوم به شکست است/ استعمارگران هر روز در جهان منزوی‌تر می‌شوند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به پشتوانه ایستادگی مردم، استعمارگرانی که ادعای ابرقدرتی جهان را داشتند، برای مقابله با جمهوری اسلامی به تئوری‌ها و اقداماتی پناه می‌برند، که آنها را سردرگم‌تر می‌کند، تا جایی که در میان کشورهای جهان هر روز منزوی تر از قبل می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ - 22September 2020

مکانیسم ماشه محکوم به شکست است/ استعمارگران هر روز در جهان منزوی‌تر می‌شوندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی ایران در یادداشتی بر شکست مکانیسم ماشه تاکید کرد و نوشت: مکانیسم ماشه محکوم به شکست است. روزهای پایانی شهریور، هنگامه عبور از دشت لاله های این سرزمین است، مرور قصه مقاومت و ایستادگی مردم این دیار، خوانش دوباره حکایت مردان مرد، در رشادت، شجاعت، پایمردی، جانبازی و جانفشانی، زمزمه دوباره رمز یا زهرا (س) در روزهای عطشناک رمضان، قراویز و طلائیه، والفجر، بیت المقدس و کرخه.... شرحی بی نهایت، از حماسه در هشت سال دفاع مقدس با جنگی نابرابر، که به مردم این سرزمین تحمیل شد.

یادآور التهاب روزهای عملیات، خاکریز، خط مقدم، وداع یاران، نامه ، سنگر و همسنگران...، یادآور ایستادگی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف، که از خط سرخ سیدالشهداء الگو گرفته و با ولایتمداری استمرار یافته است، تا آنجا که این مردانگی، ایستادگی و مقاومت، موازانه های قدرت را در جهان برهم زده و جمهوری اسلامی ایران را به یکی از موثرترین ارکان اقتدار در جهان امروز مبدل ساخته است.

امروز به پشتوانه ایثار و ایستادگی مردم ایران، استعمارگرانی که ادعای ابرقدرتی جهان را داشتند، برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران به تئوری ها، نظریات و اقداماتی پناه می برند، که آنها را سردرگم تر می کند، تا جایی که، در میان کشورهای جهان هر روز منزوی تر از قبل می شوند. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خون شهدا، جانفشانی جانبازان، مقاومت پدران و مادران شهدا ، ایثارگران و آزادگان ، همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری، شاهد موفقیت های روزافزون نظامی، سیاسی، علمی و فناوری بویژه دانش صلح آمیز هسته ای است، که با انسجام و وحدت مثال زدنی خویش، اجازه دخالت هیچ ابرقدرتی را در اداره کشور نخواهد داد.

با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن و همزمانی آن با ماه صفر و ایام پاسداشت حرمت شهیدان، از شهدای عاشورا تا شهدای کربلای ایران و آغاز سال تحصیلی جدید به عنوان بهار علم و دانش، با تاکید دوباره بر لزوم اولویت سلامت دانش آموزان، معلمان و خانواده ها، ضمن محکوم کردن "مکانیسم ماشه" آمریکا که یکی از نظریه ها و اقدامات بی پشتوانه و محکوم به شکست است، از خداوند سبحان پیشرفت و اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه اتحاد و انسجام و همدلی ملت بزرگ ایران مسالت می نمایم.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار