چهل‌سالگی سرو/ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان:

ماموریت همه ما اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار گفت: ارتش و سپاه پاسداران به عنوان بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران یک روح در دو جسم هستند، شاید رنگ لباس ما فرق کند، ولی ماموریت و هدف غایی ما یکی است و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آرامش و امنیت ملت است.
کد خبر: ۴۱۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ - 22September 2020

ماموریت و هدف همه ما اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امیر سرتیپ دوم «مراد خوشکنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان در حاشیه دیدار با سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از دیرباز اینگونه دیدار‌ها بین فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران به مناسبت‌های مختلف انجام شده است.

وی ضمن تاکید بر ارتباطات بیش از پیش بین همه نیرو‌های مسلح افزود: مناسبت‌های مختلف مانند هفته دفاع مقدس فرصت‌های ارزشمندی برای دیدار مسئولین به‌ویژه فرماندهان و نیرو‌های نظامی و انتظامی است چرا که ما همه در یک سنگر هستیم.

امیر خوشکنار افزود: ارتش و سپاه پاسداران به عنوان بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی ایران یک روح در دو جسم هستند، شاید رنگ لباس ما فرق کند، ولی ماموریت و هدف غایی ما یکی است و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آرامش و امنیت ملت است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ لرستان با بیان اینکه اتحاد و همدلی نیرو‌های ارتشی و سپاهی در صحنه‌های مختلف ثابت شده است، عنوان کرد: در همان ابتدای انقلاب در خنثی کردن غائله‌های مختلفی که ایادی استکبار برای ما به وجود آورده بودند، در جنگ تحمیلی و در بلایای طبیعی نیز ارتش، سپاه و ناجا در کنارهم هستند.

وی تصریح کرد: هیچگاه نبوده است که ارتش و سپاه در یک سنگر نباشند، همواره در یک سنگر و در خدمت ملت و در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و می‌کنند.

امیر خوشکنار با تاکید بر اینکه از امروز و تا زمانی که زنده هستیم به همین ترتیب و با وحدت بیشتری نسبت به گذشته در کنار هم خواهیم بود، خاطر نشان کرد:، چون مکتب ما وحدت و برادری و اخوت و انسجام را به ما آموخته است و فرماندهی کل قوا این را از نیرو‌های مسلح مطالبه می‌کند که در کنار هم باشند و دژه مستحکمی باشند هم برای ملت وهم سد عظیمی در برابر توطئه‌های خارجی و استکبار جهانی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها