مرادی:

دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی همیشه فروزان است

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما همواره در حال جنگ با استکبار جهانی است و باید فرهنگ و روحیه شهادت در کشور زنده بماند.
کد خبر: ۴۱۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ - 22September 2020

دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی همیشه فروزان استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، احمد مرادی در گفت‌و‌گویی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: باید همواره یاد و خاطره رزمندگان دفاع مقدس را به عنوان الگو و اسوه خود باقی نگه داریم، چراکه به لطف خدا و همت جوانان غیور کشورمان حتی یک وجب از خاک کشورمان هم به دست دشمن نرسید.

وی با بیان اینکه ایران همواره قربانی تروریسم بوده است، افزود:کشور ما همواره در حال جنگ با استکبار جهانی است و بر این اساس باید فرهنگ و روحیه شهادت در کشور زنده بماند.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان به حادثه حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز اشاره و تاکید کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما خار چشم دشمنان شده است و به گمان خود با حرکت های کور ترروریستی می خواستند در سالگرد تجاوز رژیم صدام به خاک کشورمان ،عظمت رژه نیروهای مسلح را تحت الشعاع قرار بدهند.

نماینده بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا و هم پیمانانش برای به سازش کشاندن جمهوری اسلامی و تسلیم ایران حمایت پنهان و آشکار خود را در تمامی زمینه‌های سیاسی، نظامی‌، ‌اقتصادی از رژیم بعث عراق را دریغ نکردند.

وی با بیان این که دوران هشت ساله دفاع مقدس مشعلی است که همیشه فروزان است، اظهار کرد: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه مسولان وظیفه مهمی را برعهده دارند و باید رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس را به نسل سوم انقلاب معرفی کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: به ایادی و دست‌نشاندگان منطقه‌ای و داخلی استکبار که در طول سال های پس از پیروی انقلاب اسلامی که همواره دست‌شان به خون پیر و جوان این مرز و بوم آلوده بوده است،گوشزد می‌کنیم نتیجه اقدامات غیرانسانی‌شان جز اتحاد و همدلی آحاد مردم با نظام حاصل دیگری ندارد.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی در بین مسولان کشور، تصریح کرد: روحیه جهادی یعنی گذشتن از همه چیز برای هدف و شکست دشمن، امروز دشمن جنگ اقتصادی همه جانبه ای علیه ما آغاز کرده و باید همه مردم با روحیه جهادی در کنار هم با آن مقابله کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها