دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان خاش

در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان خاش دیدار کردند.
کد خبر: ۴۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷ - 22September 2020

دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان خاشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه شهرستان خاش دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «غلامرضا دهقان» امام جمعه شهرستان خاش اظهار داشت: به واقع می‌توان گفت که دفاع هشت ساله ایران اسلامی در مقابل تهاجم گسترده جهان استکبار به دست رژیم بعث، والاترین نشان اقتدار و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در همان آغاز مورد هجوم جهان استکبار قرار گرفت، افزود: یک جبهه بسیار پر قدرت جهانی در مقابل یک انقلاب نو پیدا و جوان قرار گرفت، اما این انقلاب با هدایت های امام راحل عظیم الشأن و حضور میدانی مقام معظم رهبری و شجاعت نیروهای مسلح،  ارتش،سپاه، بسیج و عموم مردم یک حماسه ای رقم زد که در تاریخ جهان و تاریخ معاصر به عنوان یک معجزه تلقی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و تبلیغی آموزه های دفاع مقدس خیلی برای نسل حال و آینده مهم هستند، اظهار کرد: علاوه بر کمیت ما باید روی کیفیت برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس و تاثیر آن بر روی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نیز تمرکز داشته باشیم.

امام جمعه خاش ادامه داد: هدف از تمامی این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس مهمتر از تجلیل، تعلیم آموزه‌های شهدا و رزمندگان برای تمامی مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین دهقان با بیان اینکه هفته بزرگداشت دفاع مقدس، هفته آموزش آموزه‌های رزمندگانی مانند شهید سلیمانی است، تأکید کرد: اگر بخواهیم پیروز شویم راه همان راهی است که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس طی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها