مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز لکه ننگی بر پیشانی حقوق بشری آمریکا بود

سردار عباس یوسفی گفت: در حادثه تروریستی سال 97 اهواز گروهی از تروریست های بین المللی و عیادی استکبار با حمله کوردلانه به مردم بیش از 23 نفر شهروند و نظامی بی دفاع خوزستانی را به شهادت رساندند و لکه ننگی بر پیشانی حقوق بشری آمریکا زدند که برای همیشه تاریخ در ذهن ها باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۴۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲ - 22September 2020

حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز لکه ننگی بر پیشانی حقوق بشری آمریکا بود

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، کلنگ ساخت یادمان مشترک شهدای گمنام بوستان شهید سبحانی و شهدای حادثه تروریستی سال 97 اهواز به زمین زده شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در خصوص این مراسم اظهار داشت: با توجه به جلسات مکرری که در خصوص تکمیل یادمان شهدای گمنام در سراسر استان و به خصوص در کلانشهر اهواز با استاندار خوزستان و شهردار اهواز داشتیم تاکید شد که هر چه سریعتر یادمان های این شهدای گمنام ساخته و تکمیل شوند تا شان و منزلت غریبانه شهدا خدشه دار نشود و شهروندان انقلابی و شهید پرور استان و اهواز بتوانند از این فضاهای روحانی و معنوی بهره مند شوند.

وی افزود: در خصوص ساخت یادمان شهدای گمنام بوستان شهید سبحانی اهواز نیز جلسات مختلفی با مشارکت مدیریت فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد که در نتیجه منجر به ساخت یادمانی مشترک برای این شهدای عزیز دوران دفاع مقدس و شهدای گرانقدر حادثه تروریستی سال 97 اهواز شد.

سردار یوسفی گفت: در این مراسم میزبان فرماندهان ارشد یگان های نظامی و انتظامی و دیگر مسوولین و همچنین خانواده های معظم شهدای حادثه تروریستی بودیم و تاکید شد که هر چه سریعتر و به بهترین شکل ممکن این یادمان توسط شهرداری اهواز ساخته شود تا محلی باشد برای دلدادگان فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و نمادی باشد برای مظلومیت مردم ایران اسلامی که همیشه مورد ظلم و ترور استکبار جهانی و حقوق ضد بشری آمریکا بوده اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: در حادثه تروریستی سال 97 اهواز و در اولین روز از هفته دفاع مقدس که با رژه نیروهای نظامی همراه بود، گروهی از تروریست های بین المللی و عیادی استکبار با حمله کوردلانه به مردم بیش از 23 نفر شهروند و نظامی بی دفاع خوزستانی را به شهادت رساندند و لکه ننگی بر پیشانی حقوق بشری آمریکا زدند که برای همیشه تاریخ در ذهن ها باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها