معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

دیدار «سفیران مهدوی» مسجد جمکران با خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و با محوریت یاری امام زمان (عج) سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران به دیدار جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا می‌روند.
کد خبر: ۴۱۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ - 22September 2020

دیدار «سفیران مهدوی» با جانبازان و خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «یاسین حسین آبادی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به تقارن هفته گرامیداشت دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت رقیه (س)، محور عملیات فرهنگی در میعاد منتظران را تربیت حسینی با کارکرد آمادگی برای نصرت و یاری امام زمان (عج) تعریف کرده ایم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راستا در شب شهادت حضرت رقیه (س) ویژه برنامه سوگواری با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده و قرائت عهدنامه دختران در میعاد منتظران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس افزود: سفیران مهدوی مسجد مقدس جمکران در طول این هفته با حضور در آسایشگاه‌های جانبازان، گلزار‌های شهدا و دیدا با خانواده معظم شهیدان یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی دارند و همچنین توجه ویژه‌ای به بزرگداشت شهدای گمنام و مفقودالاثر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها