چهل‌سالگی سرو/ فرماندار بشرویه:

یادآوری وقایع هشت سال جنگ تحمیلی محدود به هفته دفاع مقدس نشود

فرماندار شهرشتان بشرویه گفت: یادآوری فرهنگ و وقایع دوارن دفاع مقدس به هر شکل ممکن و از جمله هنر نباید به هفته و سالگرد محدود شود بلکه باید در هر شرایطی به نسل جدید منعکس شود.
کد خبر: ۴۱۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ - 23September 2020

یادآوری وقایع هشت سال جنگ تحمیلی محدود به هفته دفاع مقدس نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «علی شفیعی» فرمادار شهرستان بشرویه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یادآوری فرهنگ و وقایع دوارن دفاع مقدس به هر شکل ممکن و از جمله هنر نباید به هفته و سالگرد محدود شود بلکه باید در هر شرایطی به نسل جدید منعکس شود.

وی گفت: قالب‌های مختلف هنری به ویژه تئاتر به دلیل زنده و پویا بودن تأثیر ماندگارتری بر مخاطب دارد و از طریق آثار هنری می‌توان فرهنگ وقایع مقدس را به جوانان، نوجوانان و آیندگان منتقل کرد.

فرماندار شهرستان بشرویه عنوان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید کاری دائمی باشد تا نسل‌های بعد بدانند آرامش امروز حاصل زحمات و تلاش، رشادت، فداکاری، ایثار رزمندگان، جانبازان و شهیدانی است که آن روز خالصانه در اوج مشکلات از جان خود گذشتند.

شفیعی در خصوص اهمیت پرداختن به دوران دفاع مقدس، ادامه داد: امروز جامعه درگیر سرگرمی‌های مختلف مانند فضای مجازی و حاشیه‌ها شده و از اصل قضیه دفاع مقدس غافل شده‌اند در حالی که در کشورهای غربی، هنوز از بازماندگان جنگ جهانی اول و دوم به عنوان قهرمان یاد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از افرادی که خالصانه از کشور و آرمان‌ها انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند بیشتر یاد کنیم، عنوان کرد: خیلی از مبارزات انقلابی از قیام سردار جنگل گرفته تا دوران دفاع مقدس چنانچه یادآوری نشود، احتمال فراموش شدن دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار